Ahir la Flama de la llengua arribà a Castelló a les 19:30h al IES Sos Baynat. La nova plataforma “Castelló per la llengua”, on participa l'Esquerra Independentista de la Plana, feu la primera incorporació al cantó del carrer Moncofa amb Rafalafena i d'allí continuaren la marxa pels carrers més cèntrics de la ciutat. La marxa transcorregué amb tranquil·litat i un ambient festiu per Maria Agustina, carrer Major, Pota del Sol, carrer Gasset i avinguda del Rei.
Així, Vicent Pitarch explicà que “Castelló per la Llengua” és una plataforma plural i apartidista en defensa de la llengua, que naix de la voluntat de diverses organitzacions, sindicats, partits polítics i entitats del món de la cultura “amb l'objectiu central de fer actual el llegat de les Normes de 1932, el qual no és altre que el de restituir l’antiga funció que va exercir la nostra ciutat, davant el País Valencià i el conjunt de la catalanitat”. Així mateix, es convocà per a la manifestació en commemoració de la signatura de les Normes del 32 que, aquest any, es centrarà en la defensa de l'escola pública, valenciana i de qualitat.
Després dels parlaments tingueren lloc les ofrenes al rei Jaume I i es tancà l'acte amb la interpretació de la moixeranga.